Hubungi

SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI KAK NORIZAN DI:- H/P: 017-6622758 WHATSAPP

Sunday 6 February 2022

PENYESALAN SUDAH TAK BERGUNA LAGI APABILA DARA TELAH DIRAGUT

Hari ini, semalam mahupun esok, yang pasti gadis hari ini tidak pernah berfikir sebelum melakukan maksiat. Akibat terlalu taksuf dengan cinta dan takut pasangan meninggalkannya, gadis hari ini sanggup menyerahkan mahkota tubuh gebunya sebagai bukti sayang dan cinta.

Setelah bertahun-tahun bercinta tetapi tak juga berkahwin akhirnya perpisahan berlaku. Bila perpisahan berlaku, yang pasti si gadis menanggung beban cinta kerana terlanjur dan hilang dara. Ada yang pernah mengandung dan telah mengugurkan kandung, ada yang punya anak luar nikah, macam-macam lagi perkara buruk berlaku padanya. Jangan dipersalahkan lelaki jika sudah puas meratah tubuh si gadis lalu meninggalkannya. Pelbagai alasan menjadi tajuk utama si lelaki meninggalkan si gadis yang sudah dinodai.


Persoalannya apakah akan terjadi selepas si gadis di nodai dan ditinggalkan oleh si lelaki? Apa yang pasti kebimbangan untuk menerima lelaki lain yang berniat untuk mengahwininya dengan betul akan berlaku. Hendak berterus terang, malu dan bimbang di hina dan di tinggalkan, sedangkan lelaki itu baik orangnya dan si gadis pula sudah tertawan. Adakah jalan penyelesaian boleh dilakukan? Hendak berterus terang? mungkin si lelaki yang baik boleh menerima seadanya. Bagaimana jika si lelaki jenis mementingkan maruah, tak mahu bekas orang jadi miliknya... Apa perlu di buat? Bercelaru otak dan akal berfikir mencari jalan sama ada hendak berterus terang atau menyembunyikan perkara sebenar. Termenung setiap masa, hari perkahwinan sudah hampir tiba. Setahun bertunang dan hanya sebulan saja lagi majlis pernikahan akan diadakan.

Merujuk perkara ini, pada gadis yang belum terjebak dan terlanjur dengan maksiat akibat bukti cinta, berfikirlah sebelum melakukannya, merelakan tubuh di ratah si lelaki yang bukan berstatus suami iaitu halal.

Zaman serba maju ini tidak mustahil pelbagai cara boleh menyelesaikan masalah hilang dara. Apakah perbuatan memulihkan dara yang hilang itu disebut sebagai menipu bakal suami dan suami yang malam pertamanya mendapat sisa-sisa orang lain tetapi dara yang ada adalah tiruan?

Apapun maruah perlu di jaga sekalipun sebelum ini sudah tercemar. Dunia perubatan kini semakin canggih, ada konsep pembedahan dara tiruan dan ada yang berkonsepkan perubatan tradisional. Soal perubatan tradisional ini tidak mustahil ianya mampu menggembalikan dara pada gadis yang telah ternoda. Sebabnya orang melayu turun temurun nenek moyang kita yang menjadi bidan mengamalkan herba tulin untuk mengembalikan seorang wanita yang baru lepas bersalin seperti anak gadis. Bezanya tiadalah mengalirnya darah dara. Namun konsep ini di bawa kepada dunia perubatan tradisional modan dengan keupayaan memulihkan semula selaput dara pada bahagian dinding dalam faraj. Ianya mustahil untuk pulih seperti sediakala kerana selaput asal adalah anugerah dari Allah. Apa yang boleh dilakukan ialah mencipta dara tiruan melalui pembentukan menipiskan tisu-tisu dinding dalam faraj, mengetatkan lubang faraj dan merapatkan lubang faraj. Dengan cara ini apabila berlaku perstubuhan maka geselan zakar akan membuatkan tisu dinding dalam yang nipis dan lembut terluka dan mengalirkan darah. Memang pedih seperti kali pertama berlaku pecah dara, namun ianya tidak memudaratkan kecederan dalam atau kesan-kesan sampingan. Pedih ini hanya seketika seperti permulaan pecah dara. Inilah konsep perubatan melalui herba asli untuk pemulihan dara semula.

https://majalah-gadis.blogspot.com/

UNTUK MEMESAN PRODUK INI:-
HARGA: Semanjung Malaysia  / Sabah/Sarawak RM350.00
HARGA PROMOSI HANYA RM400 percuma virginspot yg harga rm120

HUBUNGI :
  017-6622758 KAK NOOR SMS / WSSP

UNTUK MEMESAN PRODUK INI:- 
HARGA: Semanjung Malaysia / Sabah/Sarawak RM350.00
HARGA PROMOSI HANYA RM350 percuma virginspot yg harga rm120 Pembelian bolehlah melalui pesan poslaju. Bankinkan jumlah yang secukupnya:-
Ke Akaun
CIMB: 700-586-319-3 Mohamad Abdul Hamid.
Selepas membuat pembayaran sila sms: Nama penuh / Alamat lengkap/ no resit pembayaran / email dan no telefon anda ke:  017-6622758 Sebarang pertanyaan bolehlah sms kepada nombor yang sama. Penghantaran dibuat setelah pengesahan pembayaran diterima.Penghantaran melalui poslaju dalam tempoh 3 hari bekerja mengikut negeri

No comments:

Post a Comment